Saturday, August 29, 2009

wawawawawa...long time no new n3..xtau napey lately malas giler nk update blog..cam xde pe yang best pun..hari2 tetap sama. still the same damn thing. pegi klas, balik klas, lect bagi asimen, pas kena sipakan asimen..that's it. nothing gempak..mmmmmm.....freakin' boring.

pose dah lebey seminggu..so, maybe rutin brubah skit.bangun pagi sahur, pas subuh, tido balik..pas2 tuang klas pagi sbb over slept. daa.....

last week, ling pegi watson kt s.city..clearance sale..damn hell...brg murah giler..nyesal x ikut. xpe, still got the chance. so, semalam pegi ngan sally anna n kp..god!!!ak xtau nak describe camner..masing2 dah mcm hilang akal...yang makcik, pakcik, muda remaja, rakyat tempatan, foreigner....fuh!!!!gila gaban...tiba2 semua orang jd kuat giler.. ak tolak kau, kau tolak ak semata2 nk dapatkan bnda yang entah pape..sian kat bangla2 y keje c2, sampai jatuh dorang kena tolak ngan customer y mmg super power..tobat2 bangla2 ni mitak breti keje pasni.

tapi ak pun kesian jugak..huuuhhuhuuhuh...skit lagi tudung aku nk tercabut gara2 brebut barang yang ak xnak pun..uhuhuhuh..bukan ape, tengok org dok brebut, aku pun jadi bersemangat nk join venture...dan tiba2 aku rasa mcm oram poplar pulak..ramai giler y amik video n gmbr guna henset dorang masa tgh brebut amik barang. y dok kat luar watson pun sama2 sibuk dok amik video..harap2 xde la muka aku dalam utube..malu seh klu orang tgk..hahahahaha...mmg giler babing..
balik pun dah maghrib..
sampai bilik, story kat geng2 y tgh buka pose..hahahahaha...as i expected, dorang ajak aku pegi lagi. huhuuhuhuhu...
aku dengan tangan terbuka pegi lagi hr ni. situasinya tetap sama. tapi hari ni aku lebey bersemangat sbb dia kuarkan storage box. klu beli kt giant ni konfem harga rm20 lebey..tp td just rm3..huhuuhuu...aku dengan rakusnya merebut dari tgn orang..tapi aku kalah di tangan sorang auntie..ceh, ak yang muda n besar ni pun bleh kalah ngan auntie 2...buat malu jerk..
tapi aku respect ngan ling, dia mmg master dlm rebut merebut ni..terkejut tgk dia rampas box 2..bkn 1 or 2, tapi dlm 7, 8 jugak la..siyes mu giler ling..rebut dari tgn orang 2... nok keno katok ko?
n yang aku x sengka, cik wani y lemah lembut 2 pun da pandai brebut..siap rampas dari tangan orang lagi..siotttt...aku pon xbrani nk amik dari tgn orang..xpasal2 kena katok..

dalam dok rebut2 tu, dapat la jugak banyak u aku...haahahahaha...aku puas hati sbb dapat brebut..giler punya manusia!!!dapat rampas y orang punya pun hepi..hehehehe...tapi aku mmg xbley nak tahan senyum n sengih bila ingat semula..n akibat dari dok brebut dan tepaksa bawa brg berat , tgn aku sakit giler (lepas habis kt watson, msk giant beli kerang 4kilo lebey, dekat 5 la jugak. mana xsakit tangannya)..xbley nak angkat tinggi2 pun...sakit ya amat..kaki lenguh xpayah cakap la....2hari pegi buat keje gila..2pun xpuas lagi..next week dah rancang nk pegi lagi..hahahahah..semangat waja jek klu bab2 sopim brg murah ni..w/pon tepaksa menanggung kesakitan..

dan juara kita pada hari ini sdh tentu kak par...gila minah ni..kotak dia y paling besar n sudah tentunya paling banyak barang..habis dia borong alat mekap..tobat pakai 7keturunan pon x abis lagi...n dia la juga kepala y rancang nak pegi watson 3hari berturut2 next week.aku cuma ikut jek..huhuhuuhuhuhu....(ye la sangat la 2 ...)

ok, that's it...next week kita jumpa lagi ye cashier2 y tetap senyum w/pon letih n bangla2 y asek kena tolak....save some energy 4 next week..buzzzzzzzzz